Stasikówka 113, 34-520 Poronin, Polska

+ 48 783 097 942

REGULAMIN

Zgodnie z art. 13 ust. 1−2 RODO − informujemy, że:

 

I. Administratorem Państwa danych osobowych jest F.H.U. ,,Sulejówka" Marcin Tylka 34-520 Poronin, Stasikówka 113, jako administrator danych dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić poufność i bezpieczeństwo Państwa danych osobowych oraz przetwarzać je zgodnie z przepisami prawa.

II. Cele i podstawy przetwarzania

Jako administrator będziemy przetwarzać Państwa dane:

- na podstawie Państwa zgody (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. a RODO):

- w celu zawarcia umowy na podstawie Państwa zainteresowania naszą ofertą (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO);

- w celu należytego wykonania i na podstawie umowy, gdy ją z Państwem zawarliśmy (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO);

- w celu umożliwienia Państwu dokonywania rezerwacji i zakupu świadczonych usług (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. b RODO);

- w celach podatkowych i w związku z innymi obowiązkami prawnymi administratora (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. c RODO);

- w celach analitycznych (lepszego doboru usług do potrzeb naszych klientów, ogólnej optymalizacji naszych produktów, optymalizacji procesów obsługi, budowania wiedzy o naszych klientach, analizy finansowej naszej spółki) będącego realizacją naszego prawnie uzasadnionego w tym interesu (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO);

- w celach archiwalnych (dowodowych) będących realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);

 

- w celu ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami będącego realizacją naszego prawnie uzasadnionego w tym interesu (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO);

- w zakresie niezbędnym do wyjaśnienia okoliczności i ustalenia odpowiedzialności w związku z korzystaniem z Naszych usług niezgodnie z przepisami prawa lub regulaminem świadczenia usług (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO);

- w celu oferowania Państwu przez nas produktów i usług bezpośrednio (marketing bezpośredni), będącego realizacją naszego prawnie uzasadnionego w tym interesu (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO);  

 

III. Udostępnianie danych

1. Nie dokonujemy obrotu Państwa danymi osobowymi, ani ich nie udostępniamy innym podmiotom, ani ich nie przekazujemy do państw trzecich, z wyjątkiem gdy:

   a) wyrażą Państwo zgodę na ich udostępnienie innym podmiotom lub przekazanie do państwa trzeciego,

   b) jest to niezbędne do wykonania umów pomiędzy Nami a osobą, której dane dotyczą, lub gdy jest to niezbędne do wykonania umów zawartych w interesie osoby, której dane dotyczą, pomiędzy Nami a innym podmiotem,

c) zezwalają na to przepisy prawa.

 

2. Dostęp do Państwa danych mają w szczególności inne podmioty, jeżeli są stronami umów z Państwem, uczestniczą w wykonaniu usług przewidzianych w umowach z Państwem, realizują Państwa zamówienia (w szczególności inni organizatorzy turystyki, podmioty świadczące usługi hotelarskie, transportowe, obsługi ruchu turystycznego, usługi bankowe lub ubezpieczeniowe).

 

IV. Prawo do sprzeciwu

1. W każdej chwili przysługuje Państwu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych opisanych powyżej. Przestaniemy przetwarzać Państwa dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, że w stosunku do tych danych istnieją dla nas ważne prawnie uzasadnione podstawy lub dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.

2. W każdej chwili przysługuje Państwu prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych w celu prowadzenia marketingu bezpośredniego. Jeżeli skorzystasz z tego prawa – zaprzestaniemy przetwarzania danych w tym celu.

 

V. Okres przechowywania danych

Państwa dane osobowe będą przez Nas przetwarzane przez cały czas, przez który umowa będzie wykonywana, a także później tj. do czasu upływu terminu przedawnienia ewentualnych roszczeń wynikających z umowy i w związku z realizacją 5 letniego obowiązku  archiwizacyjnego.

 

VI. Odbiorcy danych

Odbiorcami Państwa danych osobowych będą te podmioty, którym mamy obowiązek przekazywania dane na gruncie obowiązujących przepisów prawa, a także podmioty świadczące na Naszą rzecz usługi księgowe, kadrowe, informatyczne, transportowe, dostarczające przesyłki kurierskie i pocztę czy nasi podwykonawcy lub dystrybutorzy. Państwa dane osobowe mogą zostać ujawnione również naszym partnerom, czyli firmom, z którymi współpracujemy łącząc produkty lub usługi, w tym naszym dystrybutorom.

 

VII. Prawa osób, których dane dotyczą:

Zgodnie z RODO, przysługuje Państwu: a)  prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii; b)  prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych; c) prawo do usunięcia danych, ograniczenia przetwarzania danych; d)  prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych; e)  prawo do przenoszenia danych; f)  prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego; g) gdy znajduje to zastosowanie mają Państwo prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem  przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej  przed  jej cofnięciem.

 

VIII.  Informacja o wymogu/dobrowolności podania danych

Podanie nam Państwa danych osobowych jest dobrowolne, lecz konieczne do zawarcia i wykonania umowy.

 

IX.  Zautomatyzowane podejmowanie decyzji

Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania.

OLITYKA PRYWATOŚCI ( RODO )

P

REGULAMIN WILLI SULEJÓWKA

 

W trosce o udany wypoczynek Państwa oraz innych Gości prosimy o zapoznanie się z kilkoma zasadami, jakie obowiązują w naszym obiekcie.

 

I. Doba hotelowa:
Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 14:30 a kończy o godzinie 10:00 w dniu wyjazdu.

Istnieje możliwość pozostawienia bagażu po wcześniejszym uzgodnieniu z właścicielem.

 

II. Należność za pobyt:

1. Rezerwację uważa się za potwierdzoną po wpłaceniu zadatku w terminie 7 dni od daty rezerwacji. Nie dokonanie wpłaty w ustalonym terminie powoduje anulowanie rezerwacji. Zadatek nie podlega zwrotowi i wynosi 30% wartości pobytu.

2. Dokonanie wpłaty zadatku oznacza akceptację warunków niniejszego regulaminu.
3. Opłatę za cały pobyt należy uregulować w dniu przyjazdu (gotówką) podczas zameldowania.
4. Skrócenie pobytu z przyczyn od nas niezależnych nie skutkuje zwrotem pieniędzy za niewykorzystany okres pobytu.

 

III. Cisza nocna:
Cisza nocna obowiązuje od godziny 22:00 do 6:00. W przypadku nienależytego zachowania lub naruszenia ciszy nocnej, wynajmujący poniosą odpowiednie konsekwencje.

 

IV. Pokoje, czystość i sfera prywatna:

1. Wszelkie zauważone w pokoju usterki należy zgłaszać w dniu przyjazdu po zakwaterowaniu, ponieważ  goście odpowiadają materialnie za wszelkiego rodzaju uszkodzenia i zniszczenia przedmiotów wyposażenia.
2. Prosimy o zamykanie swoich pokoi na klucz i nie pozostawianie cennych rzeczy - nie bierzemy odpowiedzialności za rzeczy pozostawione na terenie całego obiektu. Opłata za zagubienie klucza i breloczka do drzwi wejściowych wynosi 100 zł.
3. Osoby niezameldowane NIE mogą przebywać w pokoju oraz na terenie obiektu. Gość obiektu nie może przenocować osób trzecich niezameldowanych. W przypadku stwierdzenia takiego faktu naliczone zostaną dodatkowe koszty noclegu.

4. Poruszanie się po obiekcie w butach narciarskich jest niedozwolone.
5. Na terenie obiektu udostępniamy bezpłatny internet Wifi. Nieprawidłowe działanie z przyczyn niezależnych od właściciela nie skutkuje obniżeniem opłaty za nocleg.

 

V. Parking:

Do Państwa dyspozycji oddajemy darmowy, niestrzeżony parking. Właściciele obiektu nie ponoszą odpowiedzialności za pozostawiony samochód oraz znajdujące się w nim mienie. Parking na terenie posesji jest przeznaczony tylko dla gości naszego obiektu.

 

VI. Bezpieczeństwo przeciwpożarowe:
Ze względu na komfort Państwa i naszych przyszłych Gości, oraz bezpieczeństwo przeciwpożarowe obowiązuje w obiekcie całkowity zakaz palenia. Prosimy w żadnym wypadku nie palić w pokojach.

 

VII. Dzieci:
Za bezpieczeństwo i  zachowanie dzieci na terenie obiektu i wokół niego odpowiadają rodzice lub opiekunowie.

Opłata za pobyt z jednym dzieckiem do lat 3 wynosi 20 zł/ dobę. Dwójka dzieci do lat 3 - opłata jak za 1 osobę pełnopłatną.
 

VIII. Zwierzęta:
Bardzo lubimy zwierzęta, ale niestety w naszym obiekcie nie zezwalamy im przebywać.

  

XIX. Pozostawione rzeczy:
Przedmioty osobistego użytku, pozostawione w pokoju przez opuszczającego Obiekt Gościa, na wniosek Gościa będą odesłane na jego koszt na wskazany adres.
W przypadku nie otrzymania od Gościa dyspozycji odesłania pozostawionych rzeczy, Obiekt przechowa pozostawione przedmioty przez okres jednego miesiąca. Po upływie tego okresu przedmioty zostaną zutylizowane.


Życzymy miłego pobytu

  STRONA GŁÓWNA  →

EGULAMIN

R

REZERWUJ